یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

به دلیل اختلال در سرویس بیلینگ

صورتحساب مشترکان وایمکس ایرانسل شفاف نیست

ايرانسل

جمعه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱:۰۰


سرویس بیلینگ وایمکس ایرانسل بدون مشخص بودن علت آن دچار اختلال شده است.

وایمکس نیوز - در حالی که ایرانسل با تبلیغ بر روی گسترده‌تر شدن سطح پوشش شبکه خود سعی در جذب تعداد بیشتری مشتری دارد، کاربران قبلی این شبکه در تمدید مجدد سرویس‌شان دچار مشکل شده‌اند و به نظر می‌رسد به دلیل مشکلات فنی، اطلاعات مالی و مصرفی کاربران وایمکس ایرانسل از دسترس کاربران خارج شده است.
این اطلاعات که در سایت Ecare این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، مدتی است از دسترس کاربران خارج شده است.
از سوی دیگر این شرکت در اقدامی عجیب دوره‌های زمانی ارایه سرویس خود را بر اساس ماه‌های شمسی تنظیم کرده است.
یک کاربر وایمکس ایرانسل می‌گوید: من از روز بیستم چند ماه پیش سرویسم را فعال کرده‌ام و بعد از پنج‌ ماه و در حالی‌که هنوز 20 روز از اکانت شش‌ ماهه‌ام باقی مانده بود، سرویسم قطع شده و بعد از یک روند پردردسر و طولانی تماس و پیگیری چند باره از مرکز تماس ایرانسل دوباره فعال شد.
کارشناسان معتقدند شفافیت صورتحساب‌های مالی و میزان کارکرد کاربران اینترنتی یکی از پیش‌ شرط‌های خدمات اینترنت است که در حال حاضر از سوی ایرانسل در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری موج

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو